TİTANİC BODRUM
Muğla Bodrum
  • kişi/gece Fiyatı Sorunuz
  • Konsept
  • Çocuk İndirimleri
  • Telefon
  • SİZİ ARAYALIM


TİTANİC BODRUM Hakkında Genel Bilgiler

Otel Olanakları

Ücretsiz Olanaklar
  • Dans Kursu
  • Buhar Odası
  • Pool Bar
  • Açık Restoran
  • Kapalı Restoran
  • Lobi Bar
  • Resepsiyon Hizmeti
  • Emanet Kasası
  • Taze Sıkılmış Meyve Suları
  • Beach Bar
  • Lobi
  • Türk Kahvesi
  • Kablosuz İnternet
  • İş Merkezi
  • Otopark
  • Isıtmalı Açık Havuz (Mevsime göre)
  • Tenis Sahası (1 adet)
  • Sauna
  • Hamam
  • Aquapark
  • Açık Havuz
  • Mini Futbol
  • Deniz Bisikleti
  • Tenis Kortu Ekipmanları
  • Dart
  • Boccia
  • Su Topu (Ödüllü turnuvalar)
  • Kapalı Havuz (Mevsime göre ısıtmalı)
  • Su Kaydırağı
  • Pilates
  • Step
  • Fitness Merkezi
  • Aerobik
  • Su Jimnastiği
  • Çocuk Havuzu
  • Çocuk Kulübü
Ücretli Olanaklar
  • Dalış Kursu
  • Masaj
  • Telefon ve Faks Hizmeti
  • Araç Kiralama
  • Nargile
  • Havalimanı Ulaşımı
  • Market
  • Kuaför (bay ve bayan)
  • Toplantı Salonu (7 adet)
  • Balo Salonu
  • Doktor
  • Konferans Salonu
  • Butik (Bay ve Bayan)
  • Alışveriş Merkezi
  • Dükkanlar
  • Tenis Sahası Işıklandırması
  • Fotoğraf Servisi
  • Hediyelik Eşya Mağazası
  • Çamaşırhane
  • Catamaran (Lisans şartı ile)
  • Spa Merkezi
  • Güzellik Merkezi
  • Motorlu Su Sporları
  • Masaj, Kese ve Cilt Bakımları
  • Su Sporları
  • Dalış Kulübü
  • Elektronik Oyunlar
  • Çocuk Bakıcısı
  • Bebek Arabası

Konum

Güvercinlik mevkiindeki tesis; Güvercinlik merkeze 3 km, Bodrum-Milas Havalimanı’na 15 km ve Bodrum merkeze 25 km mesafede konumlanıyor.


Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler

• Çalışanların işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrasında dezenfekte edilmektedir. Çalışanlar transfer kullandıkları sırasında koruyucu maske takmak zorundadır. Transfer araçlarının kapasiteleri %50 oranında kullanıldığından güvenli mesafe kuralı uygulanmaktadır.
• Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmektedir. Ayrıca dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılmaktadır. Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan çalışanlara işbaşı yaptırılmamaktadır. Kendisini iyi hissetmeyen çalışanların iş yerine gelmemeleri ve yapılacak işlemler konusunda talimat verilmiştir.
• Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek yıkanmaktadır. Tüm çalışanlar işbaşı yapmadan önce dezenfekte uygulamasından geçmektedir.
• Personel ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde yeterli sayıda dezenfeksiyon ünitesi mevcuttur. Her çalışan hangi departmanda görev yaparsa yapsın, ellerini dezenfekte etmekle beraber mutlaka her saatte bir ellerini yıkamak zorundadır.
• Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek-içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri plan alanlarda çalışanlar maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
• Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulunmakta ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanmaktadır.
• Her çalışan, misafirlerle ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralını bilmekte ve uygulamaktadır. Misafirle direkt ilişkide bulunan çalışanlar gerektiğinde maske kullanmaktadır.
• Tüm çalışanlar için tesiste sertifikalı bir işyeri hekimi hizmet vermektedir. Olası durumlarda eylem planları mevcuttur.
• Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personele, yaşanan pandemiden korunma yöntemleri ve bulaşma şartları ile ilgili olarak uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından gerekli eğitimler verilmiştir ve devamlı tekrarlanmaktadır. Her gün yapılan operasyon toplantılarında bu konuların üzerinden devamlı geçilmektedir.
• Tesisteki misafir odaları, restoranlar, barlar, SPA ve sağlıklı yaşam üniteleri, çocuk kulübü ve oyun alanları, genel mekanlar, toplantı odaları, kongre salonları, mutfak alanları, personel kullanım alanları, ofisler ve depolar etkileri bilinen ve onaylanan Hidrojen Peroksit bazlı malzeme ile dezenfekte edilmiştir. Profesyonel ekipler tarafından yapılan dezenfeksiyon işlemlerine periyodik olarak devam edilecektir. Ayrıca otel bünyesinde oluşturulan gezici dezenfeksiyon ekipleri de bu konuda çalışmalar yapmaktadır.
• Tesiste kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirlikleri olan Diversey ve Ecolab firmaları ile çalışılmaktadır. Diversey ve Ecolab firmaları yetkilileri tarafından tüm çalışanlara düzenli aralıklar ile detaylı eğitimler verilmektedir. Bu sayede temizlik esnasında uygun dozda ve doğru kimyasalların kullanılması sağlanmaktadır. Her alan için uygun temizlik malzemesi ve farklı ekipmanlar ile temizlik işlemleri sağlanmaktadır.
• Tüm genel alanlarda ve WC’lerde, devamlı dokunulan yüzeyler, kapı kolları, trabzanlar, asansörler, asansör butonları, lavabolar, bataryalar, pisuvar ve klozetlerin temizliğine her zaman olduğu gibi büyük özen gösterilmekte, su ve deterjanla temizlik yapıldıktan sonra sulandırılmış çamaşır suyu ve klor tabletleri kullanılmaktadır. Her iki pisuvardan birisi kullanım dışı tutulmaktadır. Bu işlerde çalışanlar, işlem sırasında maske ve tek kullanımlık eldivenler kullanmaktadır.
• Tüm genel mekanlarda, WC’lerde ve ihtiyaç duyulan her noktada el dezenfeksiyon aparatı ve üniteleri bulunmakta ve bunların takibi de titizlikle yapılmaktadır.
• Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
• Asansörlerin kapasite kullanımları aynı anda; sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebileceği şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulmuştur.
• Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
• Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personel tarafından dezenfekte edilmek sureti ile otele alınacak ve misafirlerin odalarına güvenli şekilde gönderilecektir.
• Giriş kapılarında bulunan termal kameralar vasıtası ile misafirler ateş ölçümünden geçirilecek ve olumsuz bir durum olması halinde KVKK kanunları gereğince bu durum sadece kendileri ile paylaşılarak eylem planlarında yazıldığı şekilde, gerekenler yapılacaktır.
• Giriş sırasında misafirlere görevli personel tarafından uygulanan önlemler ve alınan tedbirler genel olarak anlatacak, hoş geldin kolonyası ikram edilecek ve konu ile ilgili olarak yapılan el broşürleri verilecektir. Titanic bünyesindeki resort otellerde Guest Asistanlar, misafirlere her konuda yardımcı olacak şekilde görevlendirilmiştir.
• Otele giriş ve çıkışlarda yoğunluk olmamasını sağlayacak tüm tedbirler alınmış, güvenli mesafe aralıkları gösterilmiş ve beklemek gerektiğinde güvenli dinlenme alanları oluşturulmuştur.
• Kapı kartları, misafirler otele giriş yapmadan önce hazırlanarak dezenfekte edilmiş ve korumalı kılıflarında güvenli şekilde verilecektir. Gereken belgeleri doldurmak için misafirlere verilen kalemler özel kılıflarında ve tek kullanımlık şeklinde hazırlanmıştır. Tüm giriş kayıt işlemleri güvenli mesafe göz önüne alınmak sureti ile gerçekleştirilecektir.
• Dileyen misafirler giriş işlemlerini, tesise giriş yapmadan önce otelin mail adresi üzerinden online olarak daha güvenli şekilde yapabilecektir.
• Ödemeler için belli limitler dahilinde temassız POS makineleri kullanılacak ve bu makineler devamlı surette dezenfekte edilecektir.
• Giriş ve çıkış işlemleri sırasında temas gerektirebilecek tüm işlemler mutlaka güvenli fiziki mesafe kuralı çerçevesinde, usulüne uygun şekilde yapılacaktır.
• Oda temizliğinde çalışan kat görevlisi personel ve idarecileri maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmaktadır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliğine başlamadan eller yıkanarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapılmaktadır.
• Oda temizliklerinde etkili dezenfektan ve çamaşır suyu kullanılmaktadır. Eller ile devamlı dokunulan yüzeylere daha çok önem verilmekte kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, su ısıtıcıları, kahve makineleri, minibarlar temizlikleri yapıldıktan sonra ayrıca dezenfekte edilmektedir.
• Keten ve havlu malzemeleri günlük değiştirilmekte ve bunların toplanması veya yayılması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmayarak toz ve partikül oluşumuna izin verilmemekte, kirliler ayrı ayrı poşetlenerek toplanmaktadır.
• Kullanılan tüm keten rünler ve havlular 90 derecede, yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
• Misafirlerin günlük kullanımı için hazırlanan buklet malzemeleri yerlerine koyulmadan önce dezenfekte edilmektedir. Bu ürünlere ek olarak el dezenfektanları bu sete dahil edilmiştir.
• Titanic bünyesindeki resort otellerde minibar ürünlerinin tedarikçilerden temini sırasında, dezenfekte işleminden geçirilerek teslim alınmakta, güvenli ortamda muhafaza edilmekte ve odalara servis edilmektedir. Şehir otellerindeki minibarlar ise bir süre için boşaltılmıştır.
• Odalar temizlik işlemleri bittikten sonra minimum 1 saat süre ile havalandırılmakta ve rutin olarak ozonlama işlemine tabi tutulmaktadır.
• Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla yerleşim ve çıkış yapılan odalara tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
• Otellerde açık büfe servis sistemi belli bir oranda daraltılacak, büfelerde daha hijyenik ve güvenli malzemeler kullanılarak yenileri ile sıklıkla değiştirilecektir. Self servise izin verilmeyecek, görevli personel büfelerde devamlı bulunarak gerekli yönlendirmeleri ve servisi sağlayacaktır.
• Her şey dahil konseptteki Titanic otellerinde açık büfe restoranlarındaki yoğunluğu azaltmak adına ücretli olan bazı a la carte restoranlar set menüler vermek sureti ile ücretsiz olarak kullanılabilecektir.
• Tüm yiyecek ve içecek ünitelerinin girişlerinde el dezenfeksiyon teçhizatları bulunacak ve girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili gerekli yönlendirmeleri yapan bir personel görev alacaktır.
• Tüm yiyecek ve içecek ünitelerinde masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafelere uygun olarak düzenlenmiştir. Restoran, bar ve genel mekan büyüklükleri ve kapasiteleri son derece ferah ve yeterli durumdadır.
• Masalarda masa örtüsü ve bez peçete kullanılmayacaktır. Tuzluk, karabiberlik ve kürdanlık her kullanımlarından sonra uygun şekilde dezenfekte edilecektir.
• Belli bir süre için restoranlarda self servis seklinde kullanılan çay ve kahve makineleri misafirler tarafından kullanılamayacaktır.
• Yiyecek ve içecek ünitelerindeki bulaşıklar el ile değil, mutlaka bulaşık makinesi ile yıkanacak ve ortama göre tek kullanımlık malzemeler ile sunumlar yapılacaktır.
• Yiyecek ve içecek mekanlarının genel temizlikleri ile masa sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzeme ve materyallerin temizlikleri, servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde yapılarak dezenfekte işlemleri gerçekleştirilecektir.
• Hamam, sauna, masaj alanlarında ve bakım hizmetlerinde son derece hijyenik şartlar oluşturulmak sureti ile ve güvenlikleri önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzemelerle servis verilecektir. Uygulamaları yapan çalışanlar her uygulama öncesi ve sonrasında kendi kişisel hijyenlerini sağlamak için belirlenen kurallara uymak zorundadır ve kuru mekanlarda maske ile çalışmaları gerekmektedir.
• Sauna, hamam ve buhar odalarında kullanım kapasiteleri hijyenik şartlara göre sınırlandırılmıştır. Spor salonundaki tüm spor aletleri, makine ve teçhizatlar gerekli uygun mesafelerde tekrar düzenlemiş olup her kullanımdan sonra dezenfeksiyon işlemleri anında yapılacaktır.
• Soyunma odaları, duşlar, WC’ler gibi genel mekanlar, elbise dolap ve anahtarları ile kullanılan havlu, bornoz, peştamal gibi tüm malzemeler güvenli şekilde temizlenerek dezenfekte edilmektedir.
• Çocukların kullanacağı tüm alanların ozonlama işlemleri, dezenfeksiyonları ve temizlikleri sıklıkla yapılmaya devam edecektir.
• Çocuklarla ilgilenen çocuk kulübü çalışanları hijyen eğitiminden geçen ve konusunda uzman kişilerden oluşmaktadır.
• Kapalı havuz, açık havuz ve plajlardaki şezlongların araları, güvenli mesafe kuralına göre seyrekleştirilmek sureti ile yeniden düzenlenmiştir.
• Havuz temizlikleri her zaman olduğu gibi herhangi bir hastalığa veya salgına yer vermeyecek kimyasal değerlere uygun şekilde yapılmaya devam edecektir.
• Tüm şezlonglar, şezlong minderleri, plaj ve havuz cabanaları ve malzemeleri günlük olarak gereken temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden geçirilmektedir.
• Kapalı havuz havalandırma sistemlerinin sorunsuz çalışmaları sağlanmaktadır.
• Tesisteki spor ve eğlence aktiviteleri güvenli mesafe kurallarına uygun olacak; düşük kapasitelerde ve soft şekilde devam edecektir.


Plaj

Denize sıfır konumdaki tesisin 350 m uzunluğunda kum plajı ve özel iskelesi bulunuyor (denize giriş kum-çakıl karışık). Plajda şezlong, şemsiye ve plaj havlusu ücretsiz. Özel kumsalı, özel güneşlenme deckleri ve bröveli cankurtaran hizmeti mevcut.


Genel Tanıtım

Bodrum’un eşsiz güzellikteki koylarından biri olan Güvercinlik Koyu’nda, 80.000 m² alan üzerinde kurulu olan tesis, 350 metrelik sahil bandında ve denize sıfır olarak hizmet veriyor.

Lüks ve şıklığı bir arada sunan tesis, uzman şeflerin yönettiği her damak zevkine hitap eden restoranları ve iddialı lezzetleri ile ön plana çıkıyor.

Misafirlerinin konforu ve memnuniyeti için kişiye özel yaklaşımlar yaratan tesis, lüks ve şıklığı bir arada sunuyor. Uzman şeflerin yönettiği her damak tadına hitap eden restoranları ve iddialı lezzetleri ile ön plana çıkan tesiste, lezzet, eğlence ve konfor doğanın tüm renkleri ile kucaklaşıyor.

Ege manzaralı SPA merkezi; misafirlerin sağlıklı ve zinde hissetmelerine olanak sağlıyor. Uzman terapistlerin dokunuşlarını, dünyaca ünlü kozmetik markalarıyla uyguladığı seanslarda vücudunuzu dinlendirmenin tadını çıkarabilirsiniz.

Çocuk misafirler için de özel olarak hazırlanmış aktiviteler, gösteriler, eğitici ve geliştirici eğlenceler ve çocuk diskosu yer alıyor.

Ödüller

2019 Luxury Beach Resort Ödülü 2018 Corendon Yılın Oteli 2016 Corendon Yılın Oteli


Yeme/İçme

Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz, tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde tüm soft içecekler, yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz. Bazı barlarda 12 yıllık yabancı içkiler konsept dahilinde ücretsiz. 

Dondurma ve waffle çeşitleri (pide, gözleme ve börek çeşitleri) 15 Mayıs-30 Eylül tarihleri arasında hizmete sunuluyor. Sahil ve havuz başında 10.00-18.00 saatleri arasında çeşitli ikramlar mevcut (1 Haziran-30 Eylül). Bazı import içecekler ücretli. Tüm barlarda alkollü içecek servislerinin yanında aperitif yiyecek ikramları (cips, çerez, zeytin vb.) sunuluyor.

Tesiste; 24 saat açık yiyecek ve bar servisleri, zengin gece büfesi, lobi, bar ve snack restoranlarda masaya servis, menü ve açık büfelerde alerjen ürünler etiketleme sistemi mevcut.

Caprice Patisserie, Açık Show Centre, Irish Pub, geleneksel Türk kahvehanesi (Bebek Kahve), Beach Bar, Show Bar, Pool Bar, Befine SPA'da Vitamin Bar tesisin konsept dahilinde sunduğu diğer olanaklar arasında yer alıyor.

12 yıllığın üzerindeki içkiler ve lüks yabancı alkollü içecekler, Show Center'da loca kiralama, ikramlar hariç olmak üzere şişe ile servisi istenen yabancı alkollü içecekler ücretli.

A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli. Minibar günde bir kez ücretsiz yenileniyor. Oda servisi 24 saat ücretli. 

Açık Büfe Restoran Servisi

Kapı karşılama, açık ve kapalı mekan oturma alanı, kahvaltıda masaya sıcak ve soğuk içecek servisi, sabah taze sıkılmış portakal suyu servisi, geç kahvaltı, öğle ve akşam zengin ızgara et çeşitleri sunumu, tüm öğünlerde anında hazırlama yemek çeşitleri ile taze peynir ve şarküteri kesimi, her gece şovlu et ürünleri kesim büfesi, kaliteli ve üst segment yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler alternatif markalarda kaliteli şarap seçenekleri

Snack Restoran Servisleri: Zengin alternatifli menüden seçim, kaliteli içecek servisleri, masaya servis, pizza, pide, gözleme ünitelerinde hamur işleri seçenekleri

A la Carte Restoran Servisleri: Kapıda karşılama ve masaya eşlik edilmesi (rezervasyon gerekli), yerli alkollü içeceklerde alternatifli marka seçme imkanı, temaya uygun atmosfer ve dekorasyon, masa set-up'ı, menüden seçmeli sipariş imkanı, somalier (şarap uzmanı) eşliğinde kaliteli şarap sunumları (tüm şaraplar ücretli), üst segment yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler, bazı barlarda 12 yıllık yabancı içkiler ücretsiz olarak servis ediliyor ve konaklama süresince a la carte restoranların kullanımı rezervasyonlu ve ücretli. 

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Hasır A la Carte Restoran (Ücretli)
  • Begonvil Aegean A la Carte Restoran - Balık Restoranı (Ücretli)
  • Pascarella A la Carte Restoran (Zengin İtalyan Mutfağı ve Snack Menü) - İtalyan Mutfağı (Ücretli)
  • The Beef Grill Club A la Carte Restoran (Steak ve Yaşlandırılmış Et Restoran) (Ücretli)
Hizmet Saatleri

07.00-11.00  Kahvaltı (Parkfora Ana Restoran) 10.00-23.00 Bebek Kahvesi 12.00-23.00  Dondurma 12.30-14.30  Öğle Yemeği (Parkfora Ana Restoran) 12.30-16.00  Pide, Gözleme, Börek (Pascarella Snack) 16.00-20.00 Waffle Servisi 16.00-23.00  Pastane (Pasta, Tatlı, Kek ve Kurabiye Çeşitleri) 19.00-21.45  Akşam Yemeği (Parkfora Ana Restoran) 00.00-03.00  Gece Yemeği (Parkfora Ana Restoran) 24 saat Lobi Bar


Diğer Olanaklar

Optik mağazası, yağışlı havalarda ücretsiz şemsiye ve yağmurluk hizmeti, yağışlı hava ve mevsim geçişlerindeki kötü hava şartlarında kapalı alternatif mekanlar, sahilde cabana, ücretli terzi hizmeti, ücretli yat kiralama ve yat bağlama hizmeti mevcut.

Tesiste, yetişkinler için özel dizayn edilmiş 4 adet su kaydırağı ve çeşitli yaş kategorileri için özel dizayn edilmiş 3 adet su kaydırağı bulunuyor.

Turn down servisi, özel ithal buklet malzemeleri ve çiçek.

Karşılama ve Uğurlama: Doorman/Vale karşılama hizmeti, hoş geldiniz ikramları ve ücretsiz otopark.

Butler Servisi

Havalimanında karşılama ve otele eşlik edilmesi Ekspres check-in için anahtar hazırlığı Villaya eşlik edilmesi Gardrop hazırlığı 24 saat boyunca tek bir villaya hizmet edilmesi ve sadece o villanın misafirlerinin ihtiyaçlarının karşılanması Bebek bakıcısı, uçak, otobüs biletleri, restoran rezervasyonu, ilaç ihtiyacı gibi isteklerin en kısa sürede karşılanması ve takibi Gazete servisi Cabanada servis yapılması Alışveriş sırasında özel asistanlık Kutlama pastası, çiçek vb. özel isteklerin siparişlerinin alınması ve misafire iletilmesi Restoranlarda özel servisi ve masa rezervasyonu Ekspres check-out hizmeti Havaalanı transferi ile ilgili misafirlerin özel isteklerinin önceden alınması Kauru temizleme ve çamaşırhaneye vale servisi


Balayı

Standart Balayı Paketi 

VIP karşılama ve odaya eşlik edilmesi VIP buklet  Çiftler için konaklama süresince bir a la carte restoranda bir kez özel kahvaltı (rezervasyon gerekiyor.)  Özel oda ve banyo süslemesi BeFINE SPA'da özel indirim  VIP set-up


Spor/Eğlence

Tesiste gösteri merkezi bulunuyor.

Tesiste gündüz saatlerinde çeşitli su sporları ve spor aktiviteleri, akşam saatlerinde ise plaj partileri, temalı partiler ve canlı müzik programları bulunuyor. 

Havuz oyunları, gösteri merkezi, yetişkinler için 4 adet su kaydırağı, çocuk misafirler için 3 adet su kaydırağı, 1 adet tenis kortu, mini futbol (ücretsiz), raket ve ışıklandırma hizmeti (ücretli), dans gösterileri, masa tenisi, dans kursları ve dart, uygulamalı step, aerobic kursları, boccia, pilates dersleri, su jimnastiği, tavla, kağıt oyunları, satranç, kütüphane köşesi ve su topu (ödüllü turnuvalar), balıkçılık aktiviteleri, motorsuz su sporları (deniz bisikleti, lisans şartı ile sörf imkanı), dalgıç kulübü (ücretli), fitness, motorlu su sporları (ücretli), lisans şartı ile katamaran (ücretli), yüzme dersleri, dalgıçlık kursları (ücretli), Gameland (ücretli), elektronik oyunlar (ücretli) ve şov sonrası eğlence imkanları mevcut.


Spa / Wellness

Tesisin SPA ve wellness bölümünde; kapalı havuz, sauna, buhar odası, hamam, açık ısıtmalı yüzme havuzu, cilt-yüz bakımı (ücretli), güzelik merkezi (ücretli), şok duşları, resepsiyon ve karşılama hizmeti, ücretli spa suite, kar çeşmesi, masaj (ücretli) , kese  (ücretli) ve köpük  (ücretli) hizmeti gibi olanaklar bulunuyor. Kapalı havuz hava şartlarına göre ısıtılıyor.

Kadın ve erkek soyunma-giyinme üniteleri, kar çeşmesi, şok duşları, BeFine SPA bilgilendirme hizmeti, özel dizayn edilmiş şık masaj odaları (ücretli), kilitli soyunma dolapları, deniz manzaralı masaj odaları (ücretli), kapalı ısıtmalı yüzme havuzu, VIP masaj odaları (ücretli), açık ısıtmalı yüzme havuzu, masaj seçenekleri (ücretli), dinlenme terasları, güzellik merkezi (ücretli), cilt bakım (ücretli), yüz bakım hizmetleri (ücretli), Türk/Osmanlı hamamı, çeşitli terapi programları (ücretli), sauna, son teknolojik aletler ve profesyonel ekip ile fitness, buhar odası, kadın ve erkek kuaför salonu (ücretli), kişiye özel hamam ve sauna hizmetleri, kese (ücretli), köpük (ücretli), özel terapi (ücretli), cilt ve yüz bakım hizmetleri (ücretli), özel paket terapi programları (ücretli), bakım kürleri (ücretli), masaj terapileri (ücretli), VIP masaj odası kullanımı (ücretli)


Çocuk/Bebek

Tesiste çocuk misafirler için; ücretli olarak bebek bakıcısı hizmeti ve çocuk kulübü bulunuyor. “0“ yaş kategorisi de dahil olmak üzere çocuk bakım ve eğlence olanakları sunuyor.

0-3 yaş ebeveyn ile birlikte, 4-12 yaş dahil olmak üzere çocuk bakım ve eğlence olanakları, mini şovlar, eğitici ve geliştirici eğlenceler, konusunda profesyonel kadro ile gün boyu hizmet, her akşam çocuk diskosu, farklı dilleri konuşabilen personel, farklı yaş kategorileri için uygun aktivite ve animasyon imkanları, bebek bakıcısı (ücretli), bebek telsizi (ücretli), bebek arabası (ücretli) olanakları mevcut.

Tesiste, yaş gruplarına göre ayrılmış çocuk yüzme havuzu ve oyun havuzları bulunuyor.


Konum

Özellikler

    * ile işaretlenmiş olanlar ücretlidir.

Yorum Yaz

TİTANİC BODRUM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ
Bu otel için toplam puanınız

Hizmet Kalitesi Nasıldı?

Odaların Temizliği Nasıldı?

Yemekler Nasıldı?

Otelin Konumu Nasıldı?


Yorumlar

Birde Bu Otellere Bakın

info@turbudur.com.tr
E-posta listemize katılın, paket turlardan ve fırsatlardan ilk siz haberdar olun!